دل نوشته های وبلاگ من - 5

موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

کمی لبخند ...
تقدیم به عشق اولین و آخرینم ...
نه عزیز دلم ...
همه شبیه هم نیستند !
برف برای دست های یخ کرده کودکان روستا ،
نه زیباست و نه رمانتیک !!!
دقت کردی ؟ !
چند روزیست چهره زیبایت چیزی کم دارد !
چیزی مثل ...
کمی لبخند !!!
نه عزیز زیبای من !
خبری از قرص های اعصاب و بی خوابی نیست !
بعد از تو تازه فهمیدم که ...
چقدر تنهایی به آدم خوش می گذرد !!!
من و تو از همان روز اول ،
محکوم به از دست دادن بودیم !
تو ، همان یک ذره احساست را ...
و من ...
تمام زندگی ام را ... !!! ...
زمین
آن قدرها هم که فکر می کردم
گرد نبود !
از روزی که رفته ای تا الان
باید حداقل دوبار از این جا رد شده باشی !!!
آرام بخواب عزیز من ...
من کابوس ها را یکی یکی ،
از فضای اتاقت دووووووور خواهم کرد !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت9:6توسط اصغر محمودی | |